Flunssa alkaa olla häviön puolella, olo on parantunut huomattavasti. Eilen kuitenkin alkoi ikävä yskä, joten vielä pitää vähän parannella. Baileyn kanssa on kuitenkin palattu arkitouhuihin ja treenailuun. Viikonloppuna oltiin näyttelykoulutuksessa Vantaalla ja 29.11 meillä onkin ensimmäinen virallinen näyttely. Jänskää. Bailey nauttii selvästi tekemisestä ja pienestä treenailusta, se on levollisempi ja tyytyväisemmän oloinen. Tänäänkin käytiin Tikkurilassa hulinoimassa hyvällä menestyksellä.

Mulla on nyt tavoitteena parantaa kuntoa ja fyysistä terveyttä. Olen lopettamassa pianotunnit tähän syksyyn, joten vuodenvaihteen jälkeen olisi suunnitelmissa liikuntaharrastus. Jotain harrastusta ja tekemistä täytyy olla, että pääsee välillä kotoa pois muutenkin kuin koiraa viemään. Olen aiemmin tanssinut Showdance:a Studio90:llä Itäkeskuksessa useamman vuoden ja pidin niiden meiningistä. Showtanssi vaan ei ehkä ole se minun laji. Rakastin lihastreeniä ja muuta hikistä touhua, mutta tanssiosuus koreografioineen ei saanut tulta alleen. Joten näillä näkymin olen tammikuussa ottamassa Studio90:lle käyntikortin Aerobiciin.
Ennen vuodenvaihdetta treenaan omin päin ja nostan vähän rapistunutta kuntoa. Alan tehdä tehokkaampia lenkkejä koiran kanssa tai yksin ja kaksi kertaa viikossa vedän lihastreenit ja venyttelyt. Eiköhän niillä saa pohjakunnon Aerobiciin.

Hemmetti, kohtahan on joulukuu. Mulla ei ole joulukalenteria. Piparkakkutalon osat sentään ostin Laurille tänään, että saadaan kotiin joulua. Tulisipa vain lisää lunta, että mielialakin kohoaisi. Odotan joulua joka vuosi, rakastan sitä perhejuhlana. Tämä onkin Baileyn ensimmäinen joulu. Saas nähdä mitä se tykkää :)

Lauantaina auton talvirenkaiden laiton lisäksi vietettiin myös Laurin synttäreitä. Lahjaksi annoin keikkaliput The 69 Eyes:in keikalle. Ensi keskiviikkona vietetään iltaa hyvän musiikin merkeissä! Siitä on kerrassaan miljoona vuotta kun olen ollut keikalla, tai siltä se ainakin tuntuu. Tosi siistiä päästä livekeikalle pitkästä aikaa. Nosturi ja Helsingin Vampyyrit, here we come!